Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






még ezek is...

VéZsé 2012.10.21. 19:41

MIÉRT?

Néma csend bennem

Hangos kacaj töri meg a hallgatást.

Mit is vártál titkon?

Kőből faragott szívek nem olvadnak, mint a jég.

Megvétózhatatlan igazságként dörrennek kemény szavaid

Felesleges kérdés a miért.


ÜTEMEK

Boldog ütemek ölelnek.

Képzelet nyújt segítő kezet felém,

Ifjúság szerelmes relikviái borzolják gyomromat,

Mintha ma lett volna érzés csal mosolyt arcomra.

Boldog ütemek ölelnek.

 

ESZMÉLEK

 Akarok,

rossz vagyok?

Tagadok,

rossz vagyok?

Szeretek,

rossz vagyok?

Gyűlölök,

rossz vagyok?

Nevetek,

rossz vagyok?

Sírok,

Rossz vagyok?

Építek,

rossz vagyok?

Rombolok,

Rossz vagyok?

Álmodok,

rossz vagyok?

Eszmélek

 

NEM EZT...

Jóságod rabságában tengeted életed,

rendíthetetlenül állod a rosszak rohamát.

Zihálva ébredsz a nyirkos éjszaka öleléséből,

csendben szedegeted maradék optimizmusod morzsáit.

Szabadulsz lelked ismeretlenségéből, nem ezt ígérted,

Nem erre szülted jobb sorsra érdemes gyermeked.

 

MÁMOROS ESTÉN

Mámoros estén a felejtésé a főszerep.

Álarcunkat letéve áldozunk jó borral,

az Őszinteség Istenének.

Gyertyafénynél vetkőzünk lélekre,

arcunkat pír nem fedi, szó a szót követi.

Álarcunkat letéve áldozunk jó borral,

az Őszinteség Istenének.

 

OHM MANI PADME HUM

Káprázat, vagy valóság?

Om mani padme hum

Nyílegyenes ösvényen

Om mani padme hum

A fényesség előttem

Ohm mani padme hum

Lélegzetem ritmusa

Om mani padme hum

Ringó testem elhagyja

 Om mani padme hum

Szabadulok, keringek

Om mani padme hum

Odaadás, Igazság

Om mani padme hum

Istennőmmel egyesülök

Om mani padme hum

Tudatomat fegyelmezem

Om mani padme hum

Lelkem tüzét felélesztem

e humOm mani padm

Lélegzetem nyílként süvít

Om mani padme hum

Megbékélés, nyugalom

Om mani padme hum

Egyensúlyom megtartom

Om mani padme hum

Boldogsággal dúdolom

Om mani padme hum

 

SZALAD VELÜNK AZ ÉLET

Ülj ide mellém, ne beszélj

beszél majd a hallgatás.

Együtt rezdül a lelkünk,

majd az élet szalad velünk tovább tovább.

 Ülj ide mellém, ne beszélj

hallgassuk a csendet.

Megérint a némaság,

majd az élet szalad velünk tovább tovább.

 Ülj ide mellém, ne beszélj

ne keress szavakat.

Nesztelen a sóhajtás,

majd az élet szalad velünk tovább tovább.

 

 Ülj ide mellém, ne beszélj

lábujjhegyen a gondolat.

Egyre ritkább ez a pillanat,

majd az élet szalad velünk tovább tovább.

 

ÖREGSZEM

Testem fiatal fogja vagyok.

Lendülne lábam magasra,

de fáradó inak  engedelmességet tagadva szorítják akaratom.

Mit tehet egy rab, ki életfogytig tartó börtönéből szabadulna?

 

AZ IDŐ AD VÁLASZT

Forrongó szívem sajog,

elmém diktálta lépteim fájnak.

Gyógyír vagyok, netán méreg?

Az idő ad majd választ nekem

 Naponta újra építem mosolyom,

régvolt ölelések tartják ingó hitem.

Nevetésem, érintésem nyugtat, netán bántó?

Az idő ad majd választ nekem.

 Ígértem Neked szépet, az örökkévalót,

Szavaim bennem zengenek.

Hazug volnék, netán csaló?

Az idő ad majd választ nekem.

 

NEM LÁZADSZ

Rabságodért már nem lázadsz, önként vállaltad azt.

Kérdéseket nem teszel fel többé, tudod a választ.

A szabad napokra emlékszel még?

Nem hiszem, hogy nem vágysz vissza néha.

Féltetted tőlem a szabadságod,

nem kellett volna...van nekem sajátom.

Boldogan tekintek vissza a szép napokra.

 

NÉLKÜLED

Öleléseidből emeltem váramat

Erős karod nélkül hogyan építem újjá a düledező romokat?

A falak lassan mind leomlanak

Öleléseidből emeltem váramat

 MÁRCIUS

Madarak köszöntését fogadom,

szemem a kék égbolt, hajam fújja a játékos szél.

Lépteim ereje hagy nyomot a zöldellő fűben,

virágillatból sodrok magamnak bódulatot.

 

OM NAMAH SHIVAYA

Érintésem siklik érdes lelkeden,

bergamott illata lengi át a kis szobát.

Felajzott izmok adják meg magukat,

mécses láng veti árnyékát.

 Érintésem siklik lelkeden,

tested, a nyugalom járja át.

Mágikus dallam csendül,

kívül már a valóság.

 Érintésem siklik,

lélegzeted alig hallom.

Álmodban csend honol,

átitat  a biztonság.

 Érintésem,

távolban valahol.

Test, lélek, szellem

nem hadakoznak már.

 

VAGY

Néztél, de nem láttál,

hallgattál, de nem értettél,

hívtál, de csak magadért,

szóltál, de csak magadról,

vagy, de csak magadnak.

 

CSAK ÉN KIÁLTOK?

Imáimból könnyeket morzsolok,

súlyos szavakat mondok,

az igazság ami fáj.

Tekinteted keresem,

lelkedet nem érinthetem,

olvasóm a magány.

Nincs kinek meggyónnom bűnömet,

vágyom a feloldozást.

Fájdalmadban osztozom,

együtt keressünk megváltást!

Csak én kiáltok.

Csak én kiáltok?

 

 HÉTKÖZNAP

Teszem veszem a dolgom

megszokott módon

teendőmbe temetkezem.

 Nyújtom a napot az órát

tartson az érzés,

belefelejtkezem a mába.

 Az este finoman érint,

gyengéden betakar,

nehogy megijesszen.

Ágyamra telepszik a sötétség,

szememre jó éjt csókot lehel az éjszaka,

angyalokkal álmodom.

 

JÁTSSZUNK...

Játsszuk el, hogy van értelme.

Játsszuk el, hogy nem ijedsz meg.

Játsszuk el, hogy hiszel bennem.

Játsszuk el, hogy nem kérdezel.

Játsszuk el, hogy megértesz.

Játsszuk el, hogy elfogadsz.

Játsszuk el, hogy megengeded.

Játsszuk el, hogy elengeded.

Játsszuk el...

 

....

Szemérmetlenül akartál,

 s erőm úgy omlik karodba, mint

a kártyavár.

Egybeolvad testünk, lelkünk,

megfordul velem a világ.

 

Reszketésed forrón ölelem,

törékeny lelked, -mint kismadár-

egy velem.

Gyomrom hullámai sodornak

a viharos tengeren.

 

Fülemben zúgó szélvihar,

lüktető dobszót hallok

messziről.

Könnycsepp gördül arcomon,

magam végleg megadom.

 

MANTRA

Érzetek cikáznak bennem, figyelem

a hullámzó reszketést.

Gyakorlom uralni testem rezdüléseit,

enyém minden perc.

 Fegyelmezem magam, lágy szellőt képzelek

a forróság elül.

Nyugalmam szétterül, hallom ereim lüktetéseit,

illatod feledem.

Eggyé válok veled, érteni akarlak.

Mosolyog a hajnal,

boldogan ülök, ölem sóhajtását sem hallom már.

Enyém vagy

 

ENGEDD...

Engedd, hogy adjak csordult boldogságomból,

ne vesszen kárba egy cseppje sem.

Engedd, hogy gyógyítsalak egészségemből,

ki tudja meddig tehetem.

Engedd, hogy megmutassam mi az élvezet,

hisz úgy szeretem az életet.

Engedd magad, hagy vezesselek.

 

NEVESS CSAK!

Szerződést kötöttem az univerzummal,

nem látta más csak a telihold.

Nevess csak!



Igaz hitem vezérelt, nem bánom hibáimat,

vesztettem néha, de a leckét megnyertem.

Nevess csak!



Nem tettem mást...szerettem,

mindig ez a vesztem.

Nevess csak!



Jobban kell tudnom a szabályt,

ismernem a törvényt, talán elkerülöm az örvényt.

Nevess csak!

 

NE SIESS...

Kérlek ne siess, ne lépd át a percet

állj meg örülni.

Kérlek ne siess, ki tudja meddig tart

tetten kell érni.

Kérlek ne siess, tiszteld ezt az érzést

el ne engedd még.

Kérlek ne siess, tárd ki két karod

milyen jó ez így.

 

SZAVAK NÉLKÜL

A szépség nem érdem...

a gondolat fontos

mi neked szól,

ha megérted örülök,

más nem számít nekem.

 

NÉZZ RÁM...

Nézz rám légy őszinte, mint a gyermek.

Nézz és láss, úgy ahogy vagyok.

Tiszta kék tekintetem nem hazudik,

meglátnád a fondorlatot.

Karomba veszem szíved,

ha adod...

cserébe nem kérek mást érte.

 

NEM VAGY VALÓDI...SUTTOGOM A SZERETETNEK

Lázálmok szültek Téged,

nem vagy valódi

Délibáb csak a szomjas forróságban.

Nyúlok feléd, de el nem érlek,

képzelet szülte csalfa kép.

Áttetsző, súlytalan árny csupán,

játékos fantázia.

Már ébredek, látom a valóságot.

Mosolyom rejti álmomat.

nem sejti senki titkomat.

 

A VILÁG TETEJÉN

Álmomban magas hegycsúcsok,

kelet varázsa.

Szél metszi arcomat,

hangomat messzire viszi.

Valahol kimpala hangja csendül,

boldog vagyok a ...világ tetején.

 

HIDD EL...

Hidd el, nem kell sok a boldogsághoz,

egy szó is elég,

vagy egy forró ölelés.

A mosoly, amely nekem szól,

az érintés...ha megérint a gondolatom.

A múló pillanat, ami olyan szép,

emlékeim gyöngysora.

Nevetésed, örömöd,

amikor veled örülök.

A biztatás, ami nyomot hagy benned,

egy szép nap, amit veled tölthetek.

A csend, ami beszédes,

a hallgatás.

A muzsika, mely felrepít az égbe,

és minden, minden ami szép.

Hidd el a boldogsághoz ennyi is elég.

 

ÖRÖMÖMBEN

Ne sírj Kedves, nincs miért.

Épp az örömnek jött el az ideje,

csak boldogságkönnyeket ejthetsz.

Sokat szomorkodtál már,

most élvezd a lebegést kicsit,

kiérdemelted ezt a percet.

Ne félj, ez már a tiéd

senki nem kéri tőled el,

ha mégis...tán gyermekednek,

-csak neki-.

Tudod,

szívesen odaadod.

 

AKKOR

Akkor fog szeretni,

ha nem magát látja tekintetedben,

ha nem kell kérned ad anélkül is,

ha este ő takar be, nem a magány,

ha lázad ő csillapítja,

ő nyújt segítő kezet feléd,

ha félsz ő oltalmaz,

örömödet, bánatodat vele oszthatod meg.

Akkor fog szeretni.

 

GYERE VELEM

A rejtély ami vonz,

felfedezni magam újra és újra.

Gyere hát velem meglátni milyen a világ,

mi én vagyok.

Nem kell hosszú útra mennünk

itt van legbelül.

Mit látsz, és hogyan...az nem mindegy,

s milyen vagy Te kedvesem

 

ZEN TAROT - झान

Lépésről lépésre hagyom magam mögött a múltat

Társam az úton  a tisztaság, hagyom hogy megtörténjen.

Azt hiszed bolond vagyok, bizalmam meg nem ronthatod,

ami az enyém, nem lehet a másé,

tőlem senki sem rabolhatja el.

 

Összhangban magammal a szépet nézem,

Megszokott dolgaimat  figyelem.

Lenyűgöz az élet öröme

Lépésről lépésre haladok az úton.

Különleges ajándék minden perc,

Mit élvezettel töltök el.

Nem adhatok mást, csak megértést

Könnyed egyszerűséget…magamat.

 

MÁRAI UTÁN, SZABADON

Lassan cammog felém

talán találkozunk egy nap,

mindig úton van a Megismerés.

Mi hozzám tartozik, úgyis utolér.

Nem siettethetem, pedig úgy szeretném.

Türelem! Int rendre a bölcs Belátás,

s én engedelmeskedem.

 

ÉJJEL ÍRTAM

Álmatlan éjjelen halk zene kúszik fülembe,

reszkető  mécsesláng öleli szobám falát.

Rád gondolok.

Ablakomat hold leheli, a bólogató lombok

fejüket ingatva, hangtalanul várják a hajnalt.

 

MÉG TUDNOM KÉNE...

Még tudnom kell

hosszú távollét után ölelésedbe szaladva csókjaid özönét.

Még tudnom  kell

éltető nevetésed hogy sétál szét bennem.

Még tudnom kell

a hajnalt karodban pihegve, mi nem várt gyorsan tör ránk.

 Még tudnom kell

szerelmedben nyugodva felidézni a boldog tegnapot.

 

SZONO MAMA-éppen ilyen

Szürke lett az ég

eső cseppen a porban

sietve lépek

 

A belső hang, mely

a szívünk hangtalan, bölcs

nyelvén szól hozzánk.

 Ott a káprázat,

az élet iskolája

ahol tanulunk.

 Kavicsok pengnek

bokám mossa a hűs víz

a folyót nézem.

 

PILLANAT

Hová tűnt szemed villanása, pillantásod varázsa?

Elnézel mellettem már nem lesed titkon minden léptemet,

régvolt összekacsintások emléke is

már halványulni kezd.

Megállok és veled tartok kicsit, ha engeded.

Merre jársz, hol vagy Kedvesem?

Réveteg tekinteted hiába keresem.

Küzdesz csendben, vagy harcolsz hősként valahol,

vagy bejárod a rétet, hegyet, a nagy világot?

Képzeld csak hogy így van, álmod én valóra váltanám…bizony.

 

CÍM NÉLKÜL

Átadtam magam érzéseim dimenziójának.

A szellem törvénye, a magasabb rend mi érdekel.

Újraépítem magam nap, mint nap.

Jámbor fanatikus volnék?

Hűsítő szél lengedez,

úgy öleltél

Hiába okos szó

helyette beszélt a csók

Luktető dallamot hallok

Gyóntatsz és én vallok.

Szenvedély vezet,

követem Veled.

 

 

                                                                                            ZEN - झान

Mi a lét értelme?

Élj!

 

CRESCENDO

Nincs miért sziklaként keménykednem,

nem szégyen a gyengeség.

A kegyelem szépsége, a nemártás elve erősebb törvény,

mint az őszinteség.

Nem harcolok sebezhetőségem ellen

nincs miért.

Mint kisvirág a réten, ki erős viharban hajlani kényszerül...

illatozott kicsit, majd elszórta szirmait.

 

HAJNALBAN ÜLTEM

Hajnali csendben vártam én,

lassan kúsztak ki belőlem a gondolatok.

A felkelő nap leste csak halvány mosolyomat,

és Te... aki most is mellettem ültél.

Szívünket imára kulcsoltuk,

és együtt vártuk a madarak első énekét.

 

HAJNALI HANGULAT

Jöjj hát velem bátran, hajnali lépteink ütemét

nem baj ha mások is hallják, és elirígyellnék.

Már süt a nap, de lábunk alatt még a fű nedve hideglik.

Ébred a réten a bogarak zizegése, füvekről lassan a csepp feloszlik.

Hallod amott? A kutyaugatásban messziről jött harang kondul,

ütemek bódító ritmusára fülelve olvadunk a remegő tájba.

Ülj ide mellém Kedves, átvesszük a völgy ütemes halk moraját,

karod, s a táj ölel át lassan; ringatva elaltat, veled álmodok én

<span style

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr154861557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása