Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Az átmeneti időszak üzenete...

VéZsé 2013.04.21. 09:50

 

Elkezdődött valami az utóbbi években?! Senki sem tudja, hogy mi az pontosan, csak érezzük a zsigereinkben, hogy valami elképesztő energia, ami mindent megváltoztat, és egy merőben új perspektívát mutat az univerzumról.                                                                                                                                              Ez egy olyan forradalom, ami kívül is zajlik, de belül zajlik igazán, az emberekben, a közösségben, a családokban. Teljes átalakulás megy végbe az emberiség tudatán, és teljesen megújul. Már csak az nem látja ezt, akinek be van kötve a szeme...

A számok, amik szólnak a videó alatt sorrendben:
Zoosters Breakout- Madagascar main theme
Blood Diamond - Solomon Vandy
Giant Lip - Ma' africa
Unearthed-Nara (Cold case theme)
The Village Soundtrack - The Gravel Road (11:25) The You Didn't Even Get Wet
Blood Diamond - Solomon Vandy (újra)
Dreamcatcher - Seventh Heaven

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr385237145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása