Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Woodkid - I Love You

VéZsé 2013.03.14. 23:23

8-35mm film, 2D és 3D animáció, stop motion, fotózás, illusztrálás, festés, nyomtatás, szobrászat, kollázs, kötés, hologram – ezekkel az eszközökkel dolgozik Yoann Lemoine filmrendező, aki számos nemzetközi díjat tudhat már magáénak. Pályáját illusztrátorként kezdte, később már 3D-s TV reklámok és videóklipek rendezésére kérték fel. A rendezésen kívül Woodkid néven ír dalokat és énekel, első albuma 2011-ben jelent meg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr665135481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása