Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






I was here

VéZsé 2013.02.25. 20:26

 

Itt voltam

Szeretném otthagyni az idő homokjában a lábnyomomat
Tudván,hogy volt valami,volt valami, amit hátrahagytam
Amikor elhagyom ezt a világot,nem marad bennem semmi megbánás
Itt hagyok valami emlékezeteset,hogy sose felejtsenek el
 
Itt voltam
Éltem, szerettem
Itt voltam
Megcsináltam, megtettem mindent, amit akartam
És ez több, mint amiről valaha is álmodtam
Nyomot hagyok magam után, hogy mindenki tudja
Itt voltam
 
El akarom majd mondani, hogy minden egyes nap élveztem az életet, a halálom napjáig
Tudom, hogy van bennem valami, valakinek az élete
A szívek,melyeket megérintettem, bizonyítékként szolgálnak majd, amit hátrahagytam
Hogy valami különlegeset tettem, és ezt az egész világ látni fogja
 
Akarom, hogy tudják
Mindenemet odaadtam, minden tőlem telhetőt megtettem
Valakinek örömöt szereztem
Egy kicsit jobb hellyé tettem a világot, csak azért, mert…

Itt voltam
Éltem, szerettem
Itt voltam
Megcsináltam, megtettem mindent, amit akartam
És ez több, mint amiről valaha is álmodtam
Nyomot hagyok magam után, hogy mindenki tudja
Itt voltam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr635105256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása