Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Hangzatkák még...

VéZsé 2013.01.26. 09:33

images.jpg

Sziklákat mozgat
benne a pirkadatom,
mert Ő hisz nekem.

*

Annyira vagyok
jelen, hogy mindent jobban
láthass általam.

*

Mikor gondolkodsz,
harmadikként tarthatok
Veled, mint társad?

*

Önvalód, tanból
kiálmodott magának
egy szebb holnapot.

*

Összecsendül két
gondolat, akkor vagyok
a legboldogabb.

*

Hátam mögé állsz,
hogy meg ne láthasd bennem
 magad arcát sem.

*

Szétragyogod ma
belőlem, aggodalmam
feloszlik végleg.

*

Sok múlna rajtad,
ha jelen tudnál lenni.
Úgy lennél jelen.

*

Viaskodik még
lelkedben a kettősség,
öleld át Őket.

*

Szavak kórusát
le kell intenem néha.
Karmester lennék?

*

Téged néztelek,
és magamba szerettem.
Te is nézz engem!

*

Szétpillantottam
Valóságomat, ez a
komplentáció.

*

Csöndem, sokszor tán
következményekkel jár,
mert nem ismersz még.

*

Beavattalak.
Titkom tudója Te vagy.
Megdicsőültél?

*

Amíg Te ítélsz,
lényed egén felhő fut...
átlényegülök.

*

Mantrád én vagyok,
kék Szemem a mandalád,
száznyolc szó vagyok.

*

Érinthetetlent
érinteni tanulok,
akár egy dallam.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr995044403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása