Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Huszonnyolcadik év, huszonnyolcadik karácsony...

VéZsé 2012.12.30. 05:45

525059_192402120898354_747626107_n.jpgEzt a mostani karácsonyt megpróbáltam a lehető legtökéletesebben megszervezni, és minden percét alaposan átélni. Azt hiszem ez lesz az utolsó. Abból a szempontból utolsó, hogy a gyerekeim felnőttek és kirepülnének már. El kell adjam a házunkat. Tehát, úgy tervezem, hogy ez volt az utolsó ebben a környezetben, és így együtt élve.

Mindig fontos volt számomra ez az ünnep. Amikor gyerekek voltunk igen emlékezetesek voltak a karácsonyaink. Apám szinte gyerekként ragaszkodott a plafonig érő karácsonyfához, és ez mindig így is volt. Csodás fáink voltak - a belvárosi bérházak belmagasságának köszönhetően - három méternél is magasabbak szebbnél szebbek is simán elfértek nálunk. Anyámék a nagyszülőktől megörökölt díszekkel roskadásig díszítették...gyönyörűek voltak. Amikor már nagyobbak lettünk, együtt az egész család, létráról és egyéb alkalmatosságokról nyújtózkodtunk és akár egy fél napot is szépítgettük. Emlékszem anyai nagyapám mindig részt vett az előkészületekben is, az ő feladata volt az égők ellenőrzése -persze szegény mindig órákat kínlódott a sorba kötött izzósorral míg végre rátalált a kiégett égőkre- de mindig türelemmel, és amikorra kellett mindig megvolt vele. Tehát nagyon meghatározóak voltak az otthonról hozott emlékeim. Sok ilyen van.... Folytattam a hagyományt. Nekem is olyan fontos volt, hogy a gyerekek majd így emlékezzenek vissza, akárcsak az én szüleimnek. Persze őszintén bevallom, hogy én magam is nagyon élvezem.  -Becsületére legyen mondva, a férjem mindig támogatta ezt a mániámat, pedig náluk a családban nem volt szokás a nagy "felhajtás".-

A mostani talán a legszebb volt az összes közül. 

Szeretem a régi tárgyakat, szeretem az emlékeimet, nehéz lesz megválnom tőlük, hiszen nem vihetek magammal mindent. 599620_192402267565006_292750113_n.jpgNos, szenteste amikor már minden készen volt, égtek a gyertyák, szólt a karácsonyi muzsika, én aprólékosan végignézegettem mindent. Végigsimítottam a szememmel, néha még meg is érintettem a dolgaimat, szinte magamba szippantottam ezt a hangulatot, ezt a környezetet, a fényeket. Nagyon szeretem ezt a lakást, örökre magamban fogom hordozni az emlékét. Az otthon melege, az igazi családi fészek, amit mindig erőmön felül szépítgettem. Nem tudom hogyan kell ezt csinálni, nem költöztem csak egyszer egész életemben. Amikor a férjemmel összeköltöztem. Huszonnyolc éve. Az teljesen más volt...más.

Tehát megadtam a módját. Elbúcsúztam, felkészültem. Kíváncsian várom, hogyan is fog ez nekem menni. Ezt is meg kell tanulni egyszer. Nem vagyok szomorú, ez az élet rendje. A gyerekek felnőnek és kirepülnek...én olyan boldog voltam annak idején, amikor a férjemmel összecuccoltunk, tudom ők is boldogok lesznek, és ennél nincs fontosabb...semmi nem fontosabb.

Címkék: N

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr74986893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása