Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Egy a sok közül...

VéZsé 2012.12.16. 05:45

unicafe.hu-kettos-szerep-001.jpgAnnyi mindent akartam mondani, mesélni. Sajnos bennragadt a jó része. Olyan hévvel mesélt és olyan örömmel hallgattam, hogy szinte szóhoz sem jutottam. Van ez így, de az is lehet hogy így kellett lennie...

Azt mondtam neki, hogy valószínűleg kettős lelke van. Egy kispolgári és egy kalandor lakik benne. Nem tudtam befejezni a gondolatot, rögtön rávágta, hogy mindkettőből le akar faragni és megállíthatatlanul törtek elő belőle a további gondolatok és történetek.

Pedig annyira el akartam volna mondani neki, hogy ez a kettősség nem rossz dolog, ez a kettősség bennem is megvan és remekül megférnek egymással. Nem kell lefaragni, hanem bele kéne végre törődni és hagyni hogy harmóniában legyenek egymással. Ha viaskodik egymással a kettő, na az a baj... Hagyni kell, hagy éljenek békésen egymás mellett. Nem lehet levágni a lelkünkből, nem lehet megcsonkítani, mert az nagy bajjal és nagy szenvedéssel jár, megbetegíti az embert. El kell fogadjuk lelkünk adottságait, nincs miért vezekelni. Örülni kell annak, ha ilyen karakterrel rendelkezünk, hiszen ez eredményezheti azt, hogy sokkal gazdagabb lelkünk befogadóképessége, sokkal színesebben, árnyaltabban tudjuk élni az életünket, HA megtanuljuk kezelni adottságainkat.
Persze néha érdekes helyzet elé állít minket ez a "kettősség" Melyiknek is feleljünk meg, melyikhez legyünk hűek? Nem lehetünk többfelé hűségesek az egyiket néha meg kell "csaljuk". Ez nem baj! Ezt kell megértenünk! Ehhez kell az alapos önismeret azt hiszem. Önismeret nélkül nem tudjuk harmonizálni magunkat. Erről már írtam eleget...

Nos, nem tudom mennyire érthető amit itt kellett kiírnom magamból -jobb híján- remélem érted. és talán Neked is mond valamicskét ez a néhány sor.

Végül még annyit. Én így fogadom el azt, akinek el akartam volna ezt mondani és félve figyelem az életét. Nem szeretném, ha megváltozna, nem szeretném, ha kicsit is faragna magából. Így teljes, és értékes ahogy van. Ettől az aki.

Csak szeretnie kéne már magát végre valahára...én is ezt teszem :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr194966463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása