Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






"A legtöbb ember egy másik ember. Gondolataik valaki más véleménye, életük utánzat,szenvedélyük idézet. " Oscar Wilde

VéZsé 2012.11.14. 09:13

David Icke - A végtelen szeretet az egyetlen igazság minden más illúzió

Figyelmedbe ajánlom ezt a könyvet, az EzVan Kiadó gondozásában nyomtatásban is megjelent magyarul- bár az eredeti verzióját 1995-ben írta a világuralomra törő globalisták terveiről és az egész világméretű összeesküvésről - ma is nagyon aktuális és tizenegynehány év elteltével látható, hogy mennyi mindenben igaza volt.

Úgy vagyok vele, hogy mindig találok benne olyan igazságokat, amelyeket első olvasásra nem vettem észre, vagy nem értettem, vagy egyszerűen nem úgy értettem, tehát mindig elő-előveszem.
Rendkívül érdekes és elgondolkodtató elméletek sorozata...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr674906434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása