Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Paradoxon?

VéZsé 2012.10.28. 08:19

Azt azért még el kell mondanom, az előző bejegyzésem okán, hogy korántsem értem meg.

Bizony be kell valljam, hogy az elhatározás megszületett bennem, de ahhoz, hogy hiteles legyek, és segíteni tudjak, majd az esetleg bennem bízóknak (és távol áll tőlem, hogy Teréz Anya szerepre törjek) előbb nekem kell elfogadnom, hogy -bár vannak hozzám közel állók, a szeretteim, akik mellettem vannak- de mégis magam vagyok. Hogyan is értem ezt?

Arra gondolok, hogy annyit meséltem már arról, hogy mennyien találnak meg a problémájukkal, szívfájdalmukkal, ugyanakkor elég részletesen kitártam a szívem a saját vívódásaimmal és fájdalmaimmal kapcsolatban, hogy joggal felmerülhet bennem a kérdés: nekem ki segít, nekem ki a spirituális segítőm a 'miértek megmagyarázásában. Abban, hogy választ kapjak arra, hogy olykor mit rontottam el, miért történhettek a dolgok úgy ahogy megtörténtek, hogyan tovább, és egyáltalán aki az értelmezésben segítene...

Nincs ilyen...a sebeimet magamnak kell meggyógyítanom. Ki látott már sérült segítőt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr444873684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása