Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Ismerek egy asszonyt...

VéZsé 2012.10.23. 07:41

Ismerek egy asszonyt, aki kilépett egy kapun. Ibsen kapuján. Tudom mi történt Nórával, miután elment, elhagyta  a babaházat, s másokra bízta a döntést…

Volt egy pillanat az életemben, amikor feltartóztathatatlan vágyat éreztem, hogy elkezdjem kibontakoztatni az egyéniségemben rejlő lehetőségeket. Innentől kezdve, amiben addig hittem és minden, amiben addig örömömet leltem, valahogy felborult, kevés lett.  Feltört belőlem az új utáni vágyakozás, a változtatás igénye. Nem volt könnyű időszak, hiszen jó ideig viaskodott bennem a "régi" megszokott, és az "új" énem. Az előző szüntelenül csendesített és lelkiismeret furdalással küzdött. Az új, aki maga akarna dönteni és választani mindenben és indulna azonnal az ismeretlent felfedezni, pedig hajtott előre. Valahogy úgy képzeld el, mikor az első ajtón kiléptél már, de a másikon még nem mertél belépni. Ekkor kezdtem kibontani magamból a mélyen elraktározott valódi énemet. (Persze ez igazi önmarcangoló és tépelődő időszak volt. Szerencsémre volt segítségem, aki jókor feltett kérdésekkel és támogatással segített…erről is írtam már.)

Mindig azt hittem felszabadult, önálló asszonyként éltem, de sajnos ez az önfeltáró időszak azzal is szembesített, hogy mindig alárendeltem magam a környezetemnek, az elvárásoknak. Akkoriban ezt tartottam természetesnek és boldog voltam, tényleg boldog,  de ez a vívódós időszak rádöbbentett, hogy nem így szeretném már élni az életemet. Már nem.

Sarkából kifordítottam a megszokott életemet. Teljesen új munkahelyet kerestem, hátat fordítva az előző területnek és teljesen új területtel kezdtem ismerkedni. Tanulni kezdtem a masszázs rejtelmeit, és vele együtt magamat is és az embereket is. Olyan képességeket kezdtem felfedezni magamban, amikről sosem tudtam, hogy léteznek. Köszönet Mesteremnek, aki szinte azonnal észrevett bennem valami rejtett tehetséget, vagy érzékenységet…nem is tudom…biztatott az első perctől kezdve. Onnantól kezdett kinyílni a spirituális érdeklődésem, és keleti filozófiával, tanokkal is akkortól kezdtem el foglalkozni, ismerkedtem a meditációs technikákkal, az elmélyüléssel. Tehát új környezet,  új tanulmányok, a Magam Megismerése expedíció útjára  indult. 

Az első okleveleim megszerzése ösztönzött abban, hogy nyissak egy szépségszalont a lányommal, ahol magam ura lehetek és szabadon gyakorolhatom új hivatásomat. (Már én tudtam lelkileg ösztönözni gyermekemet, hiszen ő is váltani kényszerült akkoriban)

Itt jegyezném meg! A lényeg: önmagában az, hogy megismerjük önmagunkat még egyáltalán nem elég ahhoz, hogy jóban is legyünk önmagunkkal. A külsőnkkel is meg kell békélnünk, el kell fogadjuk, vagy dolgoznunk kell keményen azon, hogy a testünk harmóniában legyen a belsőnkkel. Akkor üt a dolog, ha a kettő összhangban van. Tehát a külsőmmel is rengeteget foglalkozni kezdtem. Öltözködés, hajviselet, kozmetika, étrend, testedzés (sőt!!!! végre a cigarettát is elhagytam…ez alig három hónapos eredmény még csak, de nagyon büszke vagyok rá). Észrevehető volt hamar a változás. Kezdtem magam mindenütt jól érezni. Azt hiszem, ezt hívják kisugárzásnak, vagy belső szépségnek  - mindamellett, hogy szépnek is érzem magam, és ez nagyon jó érzés – valódi magabiztosságot ad. Büszkén viselem 49 és fél évesen a koromat és a külsőmet is. Ettől egy nőnek megváltozik a tartása, a gesztusai, szinte ragyog…

A nőiségemet mára azt hiszem élvezettel élem meg. Leküzdöttem az öregségtől való félelmemet, és megtanultam fiatalosan –de koromhoz illően- élni a mindennapjaimat. A pillanat varázsa nap, mint nap magával ragad, hagyom, hogy megtörténjenek a dolgok, és ne legyenek elszalasztott pillanatok, amit életem végéig bánnék. Felelősséggel döntök a dolgaimban, de sokkal többet figyelek magamra, mint régen.

Mára kialakult bennem, hogy ezt az örömöt, és kisugárzást a környezetemnek szeretném átadni valahogy. Persze nem botcsinálta lélekbúvárként, hanem az adottságaim- és a már meglévő tudásom mellé tanulva szeretném elsajátítani, azt a módszert, amivel segíteni tudok, sorstársaimon. Tudniillik, rengeteg olyan embertársammal találkozom, akik hasonló válságos időszakokat élnek meg, mint amin én mentem keresztül és érzem, hogy tudnék segíteni…és fogok is. Addig nem nyugszom. Tényleg nem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr784863769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása