Csak én kiáltottam...

Egy szép napon arra ébredtem, hogy ki kell írnom magamból az érzéseimet...nos, nem vagyok író és nem tudok verset sem írni, így teljesen ösztönösek az írásaim, értékük csupán csak annyi, hogy egy ember érzéseit tükrözik. Lent és fent...ez az ami inspirál. A nagy magaslatok és az óriási mélységek, amiket az utóbbi időben megélek. Segít, ha leírhatom és nem magamban hordozom...segít...néha a fantáziámat is segítségül hívom, hogy szemléltessem a bennem kavargó hangulataimat...

Zsé

szende.jpg

Utolsó kommentek

Bejegyzések

Jujj...


 

Hazám, hazám...és az én Budapestem



MuZsika... ♫






Az "élet tudománya"...

VéZsé 2012.10.23. 08:34

ayu.jpgMinek után többször is írtam már spirituális érdeklődésemről, ezzel kapcsolatos olvasmányaimról -helyesebben túl sokszor is említettem- ezért kitérnék egy kicsit erre a témára bővebben, azért hogy megértsd mit is indított el bennem, milyen hasznát látom az életemben, a munkámban.

Ezek az olvasmányok, tanítások, bölcsességek folyamatos olvasása nem azt eredményezi, hogy elkötelezném magam egyik, vagy másik iránt, vagy netán vak követője lennék bármelyiknek is. Inkább felismeréseimben segítenek. Az önbizalmamat segítették építeni -amivel azt hittem korábban nem volt gond, de tévedtem-. Félelmeimet oszlatták folyamatosan és kialakult bennem egy egészen mély hit magamban, a világban.  Az érdekes az, hogy ez a hit nem valami hiedelemből született bennem, hanem annak a tudásából, hogy a szellem, az intuíció bennünk munkálkodik, így bennem is, és ez fizikai, érzelmi, mentális, és spirituális értelemben is megnyilvánul.

Tanulmányaimat inkább arra használom, hogy ösztöneim és megérzéseim, valamint önmagamba vetett bizalmam alapján alaposan fontolóra vegyem a különböző módszereket, tanításokat és alaposan mérlegeljem, átgondoljam azokat. A tanulás folyamán találom meg a mélyen magamban rejlő igazságaimat, amik teljességre, önfegyelemre, alázatra, tanítanak.

Első olvasatra talán elég nagyképűen hangzik ez, de hidd el nem így van...

Ez a fent leírt folyamat nagyfokú nyugalmat, megkönnyebbülést, kiegyensúlyozottságot eredményezett bennem, ami a saját problémáim leküzdésében is folyamatosan segítségemre van, nem szólva arról, hogy a masszázsnál mennyire fontos, hogy mit közvetítek a vendégem felé, milyen energiákat  adok át. 

Ne hidd, hogy ez olyan bonyolult dolog, mint ahogyan így leírva kinéz...dehogy...egy célom van:

Szeretnék példát mutatni, "segíteni" a környezetemnek. Nyugodtan, kiegyensúlyozottan sokkal könnyebb odafigyelnünk magunkra, a szeretteinkre, barátainkra, embertársainkra, szavak nélkül is könnyebb észre venni, ha valaki segítségre, néhány biztató szóra vágyik, vagy arra, hogy megnyugtasd a puszta jelenléteddel, érintéseddel.

Folyamatosan képzem magam, rengeteg a tudnivaló...

Később arra is kitérek, hogy a fentiek milyen értelemben kapcsolódnak az Ayurveda az "élet tudomány" megismeréséhez, a TEST a LÉLEK, a SZELLEM egymástól elválaszthatatlan harmóniájához, egyensúlyához, hogy amikor megkeres egy vendégem, ne csak testileg, hanem lelkileg is tudjam támogatni, tudjak együtt érezni vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenkialtottam.blog.hu/api/trackback/id/tr384863806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása